Diskuse

Aerovka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)  V roce 1962 jsem vyměnil za motocykl svoje první auto Praga Baby, r.v. 1938. Bylo to moje první auto v životě. Spodový motor, obsah asi 9OO ccm,3 rychlosti, ale už synchronizace mezi dvojkou a trojkou. Samozřejmě dřevěná karoserie, topení žádné. Žiju v Ostravě, ale 4 x do roka jsem zajížděl 3OO km k rodičům na Vysočinu. Cesta sice trvala 6 hod., ale byla to pohoda. Dcera spala na zadním sedadle, cesty mizerné(žádná dálnice), ale vždycky jsem dojel. Na dobu kdy byla vyrobeno, velmi solidní auto !  R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 565x
Žiji v Kanadě a mám tím pádem jednu nevýhodu a jednu výhodu. Tou nevýhodou je skutečnost, že Českou republiku vidím z dálky a neslyším, co se hovoří v ulicích. Na druhé straně mám však obrovskou výhodu v tom, že Českou republiku vidím z dálky a neslyším, co se hovoří v ulicích

Seznam rubrik