Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já mám bohužel, spíše horší zkušenosti. Menší krádeže nikdo neřeší, zato buzerace městských i dopravních policistů je neskutečná. V našem obchodě bylo týden co týden něco ukradeno, policii ale už nikdo nevolá. Naposledy to však obnášelo šest věcí najednou. Přišla banda lidí, zabavili prodavačku a škoda byla více než 5000,-. To je u nás limit, kdy je krádež teprve považována za trestní čin. Policie ovšem stejně neprojevila nejmenší zájem něco řešit. Prý je to běžné a nedá se s tím nic dělat. Totéž když vykradli dílnu s nářadím, na okně zůstala stopa boty a pod oknem na dvoře pracovala již delší dobou parta dělníků. žádala jsem, aby se podívali na jejich vzorek bot, ale bylo mi řečeno, že bez důkazů nelze nikoho obtěžovat. Škoda byla asi dvacet tisíc. Mám takových zkušeností víc, je ale zbytečné dokola opakovat v podstatě to samé.

0 0
možnosti

mate pravdu. Ale hodne lidi ma na policii stejny nazor jako kdyby jeste byl socik. Prece jenom uz je to jine-

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 565x
Žiji v Kanadě a mám tím pádem jednu nevýhodu a jednu výhodu. Tou nevýhodou je skutečnost, že Českou republiku vidím z dálky a neslyším, co se hovoří v ulicích. Na druhé straně mám však obrovskou výhodu v tom, že Českou republiku vidím z dálky a neslyším, co se hovoří v ulicích

Seznam rubrik